Reklamacije i povrati
Ako proizvod kupljen u našoj internetskoj trgovini ne odgovara vašim očekivanjima, javite nam se i vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.
Ukoliko ustanovite da niste zadovoljni kupljenim proizvodom, molimo vas da u roku od 14 dana od datuma primitka proizvoda – odnosno primitka zadnjeg proizvoda iz narudžbe – ispunite Obrazac za jednostrani raskid ugovora ili Reklamacijski zapisnik sa svim potrebnim podacima i isti pošaljete na e-mail adresu info@era-commerce.hr.
Ubrzo nakon toga pružit ćemo vam informacije o:
-
mogućnosti zamjene proizvoda,
-
povratu proizvoda,
-
povratu novca,
-
servisnoj usluzi (u slučaju potrebe popravka proizvoda),
-
ostalim informacijama vezanim uz vaš prigovor ili reklamaciju.
Povrat proizvoda ili zamjena
Proizvod(i) koji želite vratiti ili zamijeniti moraju biti u originalnoj, neoštećenoj ambalaži i u identičnom stanju u kojem ste ih zaprimili. Ako proizvod ispunjava sve navedene uvjete (ispunjen obrazac za jednostrani raskid ugovora, proizvod ne smije biti montiran niti stavljen u uporabu), možete ga osobno vratiti u jedan od prodajnih centara ERA-COMMERCE ili organizirati dostavnu službu.
U slučaju korištenja dostavne službe, napominjemo da ERA-COMMERCE kao primatelj ne odgovara za eventualna oštećenja u transportu.
Ako sami organizirate povrat robe, proizvod je potrebno zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja. Za specifičnu ambalažu (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.
Za sva pitanja slobodno nas kontaktirajte na info@era-commerce.hr.
Reklamacija kupljenog proizvoda
Ako ste primili proizvod s tvorničkim nedostatkom, ispunite Reklamacijski zapisnik i slijedite upute kako bismo na obostrano zadovoljstvo što prije riješili situaciju. Molimo priložiti i fotografije reklamiranog artikla i ambalaže kad je god to moguće. Na poslane reklamacije odgovorit ćemo u najkraćem mogućem roku, najkasnije unutar 14 radnih dana.
Ako prilikom preuzimanja narudžbe primijetite oštećenja ambalaže, skrenite pozornost dostavljaču i zatražite da se oštećenje evidentira. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže u trenutku preuzimanja, smatra se da je proizvod preuzet s neoštećenom ambalažom.
Ako nakon skidanja ambalaže utvrdite oštećenje na proizvodu, sačuvajte originalnu ambalažu i kontaktirajte ERA-COMMERCE u roku 14 dana od primitka robe na info@era-commerce.hr.
Detaljnije informacije dostupne su u Općim uvjetima poslovanja ERA-COMMERCE.
Nadamo se da ćemo vaš prigovor ili reklamaciju riješiti na obostrano zadovoljstvo.
U slučaju neriješenih prigovora, potrošači mogu rješavati potrošačke sporove putem tijela za ARPS, sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16).
Kupac može podnijeti pritužbu jednom od odabranih tijela za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koje je notificirano u skladu s odredbama Zakona o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova. Dva su tipa takvih tijela za ARPS u Republici Hrvatskoj: 1) centri za mirenje i 2) sudovi časti.